Snuff
Going up?

Utfordring:
SNUFF er et nytt klesmerke for hard core skikjÞrere. Merket blir kun solgt i et fåtall spesialforretninger i Oslo og Hemsedal. Briefen var å visualisere
SNUFFs selling idea: Death is only a matter of time. De Þnsket også å benytte nye medier for å fremstå annerledes overfor en innovativ målgruppe og
nye potensielle utsalgssteder. SekundÊrt skulle kommunikasjonen skape oppmerksomhet rundt deres nyeste skikolleksjon og snuffclothing.com.

Kreativ lÞsning:
VÃ¥r lÞsning var Ã¥ lage store klistremerker formet som hender med blodige kniver. Klistremerkene som ble montert pÃ¥ heisdÞrer rundt om i Oslo hadde to ulike tekstdramatiseringer: ”Going down?” (til bruk pÃ¥ heisdÞrer i nederste etasje), ”Going up?” (for bruk pÃ¥ heisdÞrer i Þverste etasje), mens kundens logo og webadresse prydet det tredje og siste klistremerket.

Resultat:
Jobben ble plukket ut til månedens jobber i fagbladet Kreativt Forum og har blitt omtalt på Ads of The World og en rekke ledende reklameblogger rundt om i verden.