Bula
Show me your Bula!
Utfordring:
Skape en forbrukeraktivitet som ville sikre Bula sin nye undertÞysserie for menn god eksponering i butikk og gjennom det et godt salg.

Kreativ lÞsning:
Til lanseringen utviklet vi kommunikasjonskonseptet ”Bula – Made to be shown”, et pakningsdesign i form av en sÊgget bukse og forbrukeraktiviteten ”Show me your Bula”. Det sentrale elementet i kampanjen var en konkurranse som oppfordrer publikum til Ã¥ ta bilder av seg selv pÃ¥ forskjellige plasser der man gjÞr litt gÊrne ting og samtidig viser frem bokseren sin. Noe som uttrykker de livsglade verdiene som Bula er tuftet pÃ¥. Bildene lastet konkurransedeltakerne opp pÃ¥ www.showmeyourbula.com eller ved via mobilen. Den omfattende lanseringskampanjen besto av annonser, boards, kjÞpesenterevent, reklamefilm, blogg, brosjyrer, plakater, klistremerker, alarmsÞylecover og diverse annet promotionmateriell. Vinneren av det beste ”Show me your Bula”-bildet ble premiert med én hel uke pÃ¥ boards i nÊrheten av sitt bosted.


 
DrÞmmenatten

Utfordring:
GjÞre Bula boxere attraktive for menn

Innsikt:
Menn kjÞper dyre boksere for å få stÞrre selvtillit, dra damer og se godt ut når man kaster benklÊrne.

Kreativ lÞsning:
Vår boardslÞsning viser enhver manns drÞmmenatt gjennom å vise en seng. Foran sengen ligger én herreboxer fra Bula. Boxeren er omringet av flere små dametruser i ulike farger. LÞsningen selger enhver manns ultimate drÞmmenatt, uten å bli vulgÊr. I tillegg er Bula boxeren historiens store helt og visualiseringen får gjennom antydningens kunst godt frem hvilken effekt Bula Boxere har på damene (og en selv).

LÞsningen sendes av med setningen: 95 % cotton, 5 % spandex and lots of joy.