American Express står til tjeneste

American Express er ikke bare leverandÞr av verdens mest prestisjefylte betalingskort, de er også nÞkkelen til fÞrsteklasses service, gode råd og uvurderlig hjelp - hvor enn medlemmene befinner seg i verden. For å få frem dette, utarbeidet vi det nye kampanjekonseptet: Get used to being spoiled.

– Vi Þnsket Ã¥ kommunisere unik service pÃ¥ en annerledes mÃ¥te, og med en stil og en tone som kler en merkevare av dette kaliberet, forteller kreativ leder Frank Nystuen.

Kampanjen vil vÊre å se på flyplasser og i nasjonale og internasjonale reise- og livsstilmagasiner.

 
Mobiltelefonkioskmannen drept

Talkmore skal i en sesong sponse South Park på MTV. Uncle har i den forbindelse laget
tre filmer i verste South Park-stil. Vi advarer mot sterke scener.

 
2 jobber videre i Eurobest

Eurobest finalistene er nå klare, og Uncle Oslo er for tredje året på rad i
finalen i EM i reklame. Denne gangen med 2 annonser for AVIS. I tillegg er
vårt sÞsterbyrå i Danmark i finalen med hele 6 arbeider.

Vi krysser fingre og tÊr og håper på metall!

 
AVIS prÞver hardere på radio

Uncle og bilutleierekjempen Avis resirkulerer et av verdens mest kjente
reklameslagord i ny norsk radiokampanje.

AVIS har i sommer og hÞst kjÞrt omfattende kampanjer på nett og i avis. Nå
prÞver bilutleiegiganten seg også hardere på radio, med tre spotter som skal
vise at Avis både er en modig reklamekjÞper og et annerledes bilutleiefirma.

Kampanjen som går på lufta i skrivende stund, er produsert av Både Og...

KjÊrlighet

Standup

Intim

 
Uncle med beste norske outdoor bidrag i Cannes Lions 08.

Norsk reklamebransje sendte totalt inn 45 bidrag til utendÞrskategorien i Cannes Lions. Vår geriljakampanje
”Snowboard på trikken”for NSBF ble kåret til årets beste norske bidrag og hedret med Cannes Lions National Diploma.

Les mer